Kalamar Izgara

Herkese merhaba. Bu aralar deniz ürünleriyle ilgili hiç tarif vermediğimi farkettim ve hemen hazırlanması en kolay deniz ürünlerinden kalamarı yayınlayayım istedim. Üstelik bir önceki postumda tarator sosu verdiğim için bu güzel ikiliyi birbirinden ayırmak istemedim. Kalamarı isterseniz kızartma da yapabilirsiniz ama ben kızartmayı tercih etmediğimden ızgara olarak yaptım. (Tercih sizin) Ayrıca annelerimizin kalamarı temizlemek, ayıklamak gibi zahmetlerine katlanmamak için İglo'nun hazır kalamarını kullandım.(İglo olmasa ne yapacaktık acaba?) Buyrun yanında tarator sos ile sofralarımızı süsleyen kalamarın tarifine.
Malzemeler:
1 paket İglo hazır kalamar
Hazırlanışı:
Fırın önceden 200C'de ısıtılır. Kalamarlar çözülmeleri beklemeden yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilirler. Fırının orta katına konulan kalamarlar 13 dak. altın sarısı rengini alana kadar pişirilirler. Sürenin yarısında kalamarlar çevrilir. Süre dolunca servis tabağına alınan ızgara kalamarlar tarator sos ile sıcak sıcak servis edilirler.
Afiyet Olsun
X